תפריט יצירת קשר התקשר
טלפון התקשרו עכשיו 052-572-0272

הרצאות מעניינות לעובדים

הרצאות מעניינות לעובדים

תפיסת העובד בארגון בימינו עברה שינויים רבים. התפיסה הישנה של ”אני משלם לך, תעשה את העבודה“ כבר חלפה מן העולם. המנהלים ואנשי כוח האדם מבינים שהתפיסה הישנה מביאה לתוצאות מינימום, כלומר אינה דוחפת את העובד להתפתח ולהתמקצע ולתת את המקסימום. על נת להשיג יותר מהעובדים בארגון יש להשקיע בהם, יש להעשיר אותם בכלים ותכנים אשר יכולים לסייע להם לבצע את עבודתם טוב יותר ובכלל להיות אנשים בעלי יכולות גבוהות יותר, כמו גם לדאוג לרווחתם, למוטיבציה שלהם ולהילחם בשחיקתם. אך כיצד עושים זאת?

צרו איתנו קשר לגבי הרצאות מעניינות לעובדים

הרצאות לעובדים - עניין לעובדים

הרצאות מעניינות לעובדים יכולות להיות דרך מושלמת עבור הארגון בשביל לקבל יותר מעובדיו. הרצאות לעובדים שוברות את שגרת העבודה השוחקת, מאפשרות לנקות את הראש לכמה רגעים ומעניקות לעובדים ידע וכלים חדשים. ההשתתפות בהרצאות היא חוויה נעימה ומעניינת, לפעמים אפילו משעשעת ומרתקת (הכל תלוי במרצה). במילים אחרות הרצאות לעובדים מגבירות את המוטיבציה של העובדים.

התוכן בהרצאות לעובדים צריך להיות תוכן מעצים, תוכן המעניק לעובדים כלים המאפשרים להם להתמודד יותר טוב עם סיטואציות שונות. ההרצאות אינן בהכרח עוסקות בנושאים הקשורים באופן ישיר לתחום העבודה, הן לא באו לשפר את השליטה של אנשי המשרד ביישומי המחשב הוא משהו כזה. הן נועדו לתת להם כלים שונים מתחום ההעצמה האישית. הכלים הללו, ברגע שיוטמעו ויופנמו אצל העובד, ישמשו אותו בחייו. וכאשר חלק ניכר מהזמן העובד נמצא במקום העבודה, הכלים ישמשו אותו במקום העבודה. אפשר להגיד את זה באופן ברור וחד משמעי, הרצאות מעניינות לעובדים הן השקעה משתלמת עבור העסק. כאשר משקיעים בעובדים, קוצרים הצלחה עסקית.

הרצאות מעניינות לעובדים הן מסוג ההרצאות אשר פוקחות לנו את העיניים, מספקות לנו השראה ונותנות לנו את הניצוץ הפנימי לעשות שינויים, להתנהל אחרת, לחשוב אחרת ולצאת מכל מיני גבולות שהחיים והזמן הציבו לנו. לא תרצו עובדים כאלו אצלכם בארגון?

אוריה בן שביט, מרצה בתחום ההעצמה אישית, מעניק הרצאות שונות ומעניינות לחברות וארגונים. אוריה מביא איתו את הנושאים המרתקים ביותר, שמביאים לשינוי אישי ובכך שינוי ארגוני. את ההרצאות ניתן להתאים באופן אישי לארגון על מנת להפיק מהן את התועלת הרבה ביותר. הנושאים הם שונים ומגוונים, אלו יכולות להיות הרצאות בנושא פרזנטציות והעברת מסרים, הרצאות בנושא עמידה מול קהל ושיווק עצמי ואפילו הרצאה על אושר, הרצה אשר משנה לכולם את נקודת המבט.

מה הלקוחות שלנו מספרים?
חברת נטלי
חברת נטלי
מומלץ

ברצוני להודות לך על ההרצאה בנושא "בניית כלים לעמידה מול קהל". תכני ההרצאה תאמו את ציפיותינו וקיבלו ציון גבוה במשובים. במיוחד בלטה היכולת שלך לזהות באופן מקצועי את הדגשים שיש לשפר ולמנף. 

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים