תפריט יצירת קשר התקשר
טלפון התקשרו עכשיו 052-572-0272

הרצאה על אושר

הרצאה על אושר

האושר הוא הדבר שכולנו מחפשים, אך בחיים המודרניים קצת איבדנו את הכיוון ואנו מחפשים אותו במקומות הלא נכונים. החיים המודרניים, הנשלטים על ידי מותגים ויחסי ציבור שכל מטרתם היא לגרום לנו להיות לצרכנים, גורמים לנו להאמין שהאושר נמצא בדברים החיצוניים. וכך אנו לומדים שבשביל להיות מאושרים אנו צריכים לקנות את הטלפון הכי יקר, ללבוש מותגים ולשתות משקאות אנרגיה. אך האמת שזה לא מקדם את האושר, אלא רק את העושר של מי שמוכר לנו את אותן האשליות.

וכך במסע אחר האושר אנו עוברים עליות וירידות ולפעמים גם חוויות מטלטלות אשר מלמדות אותנו כי האושר הוא בפנים. אולי אושר הוא אינו דבר שניתן ללמד, אך סיפורים של אנשים אשר עברו תלאות קשות בדרך אל האושר מלמדים אותנו להיות אופטימיים ולהבין מהם הדברים החשובים בחיים. ישנם אנשים אשר יכולים להאיר את עיננו ולתת לנו השראה הנובעת מתוך סיפוריהם האישיים, התובנות שאליהם הגיעו והמקום שבו הם נמצאים בחיים, למרות הכל.

בחיים לא הכל נתון לשליטתנו, ישנם אירועים חיצונים אשר יכולים להשפיע עלינו למרות שאין לנו את האפשרות לשלוט בהם. חלקנו חיים בתחושת הקורבן והסבל שהיא מביאה. אחרים למרות הנסיבות מצליחים להבין שאולי לא ניתן לשלוט בנסיבות, אך ניתן לשלוט במשמעות שאנו מעניקים להן ולחיות חיים מאושרים. הרצאה על אושר מלמדת אותנו מניסיונם של אחרים, כיצד להשתחרר מהאמונות שיש לנו לגבי האושר וקשירתו לגורמים חיצוניים.

הרצאות על אושר לארגונים

עובדי הארגון מבלים חלק ניכר מזמנם בעבודה וחשוב להשקיע בהם, האושר הארגוני והאושר האישי קשורים אחד לשני. הרצאה על אושר נועדה לתת לנו השראה ומוטיבציה, את הניצוץ הזה שמאפשר לנו לקום בבוקר, להבין את הכוח והיכולות שלנו לשנות את המציאות ולחוות אושר ושקט פנימי. הרצאה על אושר היא הרצאה מעצימה המלמדת כל אחד לגלות את הכוח הטמון בו. ארגונים המזמינים הרצאה על אושר מעניקים מתנה גדולה לעובדיהם, מתנה ממנה מרוויח בסופו של דבר הארגון כולו - אושר אישי קשור גם לאושר ארגוני. האושר הארגוני אינו קשר לשכר העובדים או תפקידם בארגון, הוא נובע מהדברים הקטנים, ממערכות היחסים המספקות הנאה וסיפוק והוא הכרחי על מנת למנוע את שחיקת העובדים.

אז אם גם אתם חוששים מהשחיקה היומיומית ורוצים להחזיר לארגון את התשוקה ואת היצירתיות, הכל מתחיל בהרצאה על אושר. הרצאה מעוררת השראה, מלאה בהומור, אשר תרתק את כל הנוכחים ותחזיר להם את הברק לעיניים. ההעצמה האישית שיקבלו תבוא לידי ביטוי באופן מידי בפעילות הארגון. ההרצאות ניתנות על ידי אנשים מעניינים. כל אחד מביא את סיפורו האישי, איך גילה את האושר במסלול חייו.

רוצים להעביר הרצאה על אושר לעובדים שלכם? צרו קשר.

מה הלקוחות שלנו מספרים?
חברת נטלי
חברת נטלי
מומלץ

ברצוני להודות לך על ההרצאה בנושא "בניית כלים לעמידה מול קהל". תכני ההרצאה תאמו את ציפיותינו וקיבלו ציון גבוה במשובים. במיוחד בלטה היכולת שלך לזהות באופן מקצועי את הדגשים שיש לשפר ולמנף. 

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים