תפריט יצירת קשר התקשר
טלפון התקשרו עכשיו 052-572-0272

עמידה מול קהל

עמידה מול קהל

פרזנטציה ועמידה מול קהל הינם כישורים הנדרשים כמעט בכל תחום בעולם המודרני, הם נרכשים ומקנים יתרון משמעותי ביצירת רושם ראשוני ובהעברת מסר חד וברור.

מטרות

  • פיתוח תחושת המסוגלות אצל המשתתפים
  • הגברת הביטחון העצמי בקרב המשתתפים
  • קבלת כלים להתמודדות עם פחד קהל.
  • קבלת כלים לבניית נאום נכון.

נושאים

  1. הפחד מכישלון - ניתוח, קפיצה למים והתמודדות ראשונית.
  2. לדבר מול קהל ולהשתמש בכוחן של מילים.
  3. שפת גוף עפ"י מודל קתימב"ה
  4. העברת מסרים והבחנה בין עיקר לטפל.
  5. נאום: הכרות עם המבנה ותרגול בסיסי משותף.
  6. בניית נאום עצמאי + משוב והערות.
  7. נשיאת נאומים והרמת כוסית להצלחה!

צרו איתנו קשר לגבי עמידה מול קהל

ארגונים רבים מקיימים פעילויות שונות עבור העובדים. מטרת הפעילויות היא בדרך כלל לגבש את הצוות על מנת לשפר את שיתוף הפעולה התוך ארגוני, וגם למה לא לנקות קצת את הראש מעבודה ולחדש את האנרגיות. אבל כאשר מחפשים פעילויות מעניינות לעובדים, מומלץ לעשות זאת באמצעות פעילויות המעניקות ערך ותועלת, גם לאנשי הארגון וגם לארגון בכללותו הנפיק תועלת מעובדים מלאי מוטיבציה ובעלי כלים שימושיים אשר יכולים לבוא לידי ביטוי במקומות העבודה. הרצאה העוסקת בנושא של עמידה מול קהל יכולה להתאים מאוד בתור פעילות לעובדי הארגון.

על עמידה ופחד מפני קהל

בסיטואציות שונות בחיים אנו נאלצים לעמוד ולדבר מול קהל; זה יכול להיות מורה הנכנס לכיתה; איש מכירות המנסה למכור רכב ללקוחות או זה שצריך לעשות מצגת להנהלת הארגון. עמידה מול קהל לא מתייחסת בהכרח לאדם העומד על במה ומדבר אל הקהל, יש לה ביטויים פשוטים יותר בחיים. מי שסובל מפחד מפני קהל חווה את הפחד גם בשיחות עם שני אנשים, כמו למשל קולגות לעבודה או לקוחות. הביטוי של פחד מפני קהל יכול להתבטא בכל סיטואציה בה אדם נמצא במרכז תשומת הלב. פחד מפני קהל יכול לבוא לידי ביטוי ברמות קיצונית שונות, לפעמים הוא קל ולפעמים הוא משתק ומגביל בצורה קשה. החדשות הטובות היא שניתן להתמודד איתו ובעזרת הכלים הנכונים ללמוד איך לעמוד בפני קהל ולדבר בביטחון. אלו הם בדיוק הדברים עליהם מדברים בהרצאה על עמידה מול קהל.

הרצאה על עמידה מול קהל מדברת בדיוק על הדברים הללו, הפחד המשתק והמגביל - זה אשר מונע מאיתנו לממש את הפוטנציאל שלנו בקריירה ובחיים האישיים. אנו מתקשים לעמוד ולהתבטא מול קולגות לעבודה, בישיבות הצוות או מול ההנהלה וכמובן גם מול הלקוחות. אך ההרצאה לא באה לדבר על הפחד, אלא על הדרך להתמודד איתו והכלים הדרושים לכך.

הרצאת עמידה מול קהל בעצם מדברת על יסודות הרטוריקה, אמנות השכנוע באמצעות השפה. ההרצאה נוגעת לנושאים של בניית נאום בצורה הנכונה והעברת מסרים בצורה קולעת ואופטימלית. ההרצאה מדברת על איך עושים זאת לא רק באמצעות השפה המילולית, אלא גם באמצעות שפת הגוף ועזרים שונים כמו שימוש בהומור, פנייה אל הרגש וכו.

עמידה מול קהל - התועלת לארגון

אם נחשוב על כך מנקודת המבט הארגונית, נבין שפחד מפני קהל הוא בעיה הפוגעת בפוטנציאל של הפרט וביכולתו לתרום עבור הארגון. בסיטואציות שונות, ובקרב תפקידים שונים בתוך הארגון, אנשיו נדרשים לכישורים של עמידה מול קהל ויכולת התבטאות גבוהה בסיטואציה, על מנת להשיג מכירות או כל מטרה ארגונית אחרת. הכלים אשר מקבלים בהרצאה מסייעים להתמודד עם פחדים, אך מעל לכל נותנים לאנשי הארגון את הכלים הנכונים. הכלים אשר בעזרתם יוכלו לעמוד בביטחון מול אנשים ויתמקדו במסרים שהם רוצים להעביר ולא בפחד המשתק.

מה הלקוחות שלנו מספרים?
חברת נטלי
חברת נטלי
מומלץ

ברצוני להודות לך על ההרצאה בנושא "בניית כלים לעמידה מול קהל". תכני ההרצאה תאמו את ציפיותינו וקיבלו ציון גבוה במשובים. במיוחד בלטה היכולת שלך לזהות באופן מקצועי את הדגשים שיש לשפר ולמנף. 

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים