תפריט יצירת קשר התקשר
טלפון התקשרו עכשיו 052-572-0272

סדנת עמידה מול קהל

סדנת עמידה מול קהל

סדנת עמידה מול קהל הוא דרך מצוינת להתמודדות עם הפחד כיוון שהסדנה מתמקדת במתן כלים בסיסיים בצמתים מרכזיים בחיי היום יום של המשתתפים, מהעלאת הביטחון העצמי שלהם, דרך שיפור המיומנות הבין אישית עם בני שיח אחרים ועד לשיפור מיומנות בהופעה מול קהל. 

למי מיועדת הסדנה?

הסדנה מיועדת לחברות וארגונים שרוצים להעשיר את העובדים שלהם ולהעניק לכם יכולות גבוהות יותר בעמידה מול קהל, בשיפור ביטחון עצמי וגם להקנות להם כלים חשובים שיעזרו להם בחיים הפרטיים וגם בחיים העסקיים.

מבנה הסדנה

הסדנה מתנהלת במתכונת של עד 80 משתתפים ומאפשרת ביטוי לכולם. את הסדנה מוביל מרצה מקצועי, בעל ניסיון וידע רב בתחום.

אופי הסדנה - הסדנה כוללת הרצאה ופתיחה תאורטית המלווה במצגת וסרטונים, לאחר מכן חלק מעשי שכולל מגוון רחב של תרגילים בהם ייקחו חלק כל המשתתפים ללא יוצא מן הכלל. לאחר מכן ייערך דיון קבוצתי למטרת למידה והשתפרות.

המשתתפים בסדנה ירוויחו

  • העלאת הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות בעמידה מול קהל
  • פיתוח יכולת הביטוי בעל פה
  • פיתוח מיומנויות השכנוע ומשא ומתן

צרו איתנו קשר לגבי סדנת עמידה מול קהל

מנחה הסדנה

אוריה בן טובים מייסד ובעלים של פרויקט שרביט וFloorgames . ייסד את שרביט מתוך הרצון לתרום, להשפיע ולהעניק ערך מוסף לדור העתיד. מגוון התכניות ששרביט מציעה מתמקדות בכלים חשובים, בהם אוריה מאמין, כמו התמודדות עם פחד קהל ועמידה נכונה מול קהל, פיתוח החשיבה היצירתית, פיתוח יכולת הרטוריקה ועוד. בוגר M.B.A בייעוץ ארגוני ובעל ניסיון של 5 שנים בהדרכות בנושאים של עמידה מול קהל והעצמה אישית.

מה הלקוחות שלנו מספרים?
חברת נטלי
חברת נטלי
מומלץ

ברצוני להודות לך על ההרצאה בנושא "בניית כלים לעמידה מול קהל". תכני ההרצאה תאמו את ציפיותינו וקיבלו ציון גבוה במשובים. במיוחד בלטה היכולת שלך לזהות באופן מקצועי את הדגשים שיש לשפר ולמנף. 

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים