תפריט יצירת קשר התקשר
טלפון התקשרו עכשיו 052-572-0272

סדנת משא ומתן

סדנת משא ומתן

מי צריך סדנת משא ומתן ? משא ומתן הוא לא רק מילה שאנו שומעים בחדשות. משא ומתן הוא מה שכולנו נדרשים לעשות באופן שוטף, גם בחיינו הפרטיים וגם במקומות העבודה. אנשי מכירות מנהלים משא ומתן מול הלקוחות; מנהלים מקיימים משא ומתן מול הספקים וגורמים נוספים, גם בתוך הארגון וגם מול גורמים חוץ ארגוניים. המשא ומתן הוא בדרך כלל בעל משמעויות תפעוליות וכלכליות עבור הארגון, הצלחת המשא ומתן היא הצלחת הארגון.

ישנם אנשים שאינם טובים בניהול משא ומתן. הם אינם ידועים מה לדרוש ומה לבקש, הם אינם מבינים את כוחם ובטח שלא מצליחים להבין את צורכי הצד השני. אך כישורי משא ומתן הם אינם דבר שמקבלים בירושה, בהחלט ניתן ללמוד ולתרגל אותם בסדנת משא ומתן.

צרו איתנו קשר לגבי סדנת משא ומתן

משא ומתן WIN-WIN

ניהול משא ומתן אין משמעותו הצבת דרישות ושימוש באיומים. צורת ההתנהלות הרצויה למשא ומתן  מתחילה דווקא בהקשבה לצרכים של האחר אשר לצורך הדוגמה יכול להיות הלקוח, ההנהלה או כל אחד אחר. הקשבה והבנת הצרכים של הזולת היא התנאי לדיאלוג מוצלח, כזה המתבצע מתוך הבנה הדדית של הצדדים השונים וחיפוש אחר הפתרון שמשרת את כולם בצורה הטובה ביותר. כיצד לעשות זאת? בשביל זה יש סדנת משא ומתן.

סדנת משא ומתן נועדה לתת לכם את הכלים והמיומנויות הדרושות לניהול משא ומתן מוצלח, כזה אשר יכול לייצר בסופו של דבר ערך עבור הארגון. הסדנה מתאימה לכל בעלי התפקידים בארגון הנמצאים בתפקידים ניהוליים, אנשי המכירות וכל מי שנמצא בסיטואציות שונות המערבות משא ומתן, אפילו מול קולגות לעבודה.

סדנת משא ומתן מלמדת את המשתתפים את עקרונות המו“מ, האסטרטגיות והטקטיקות וגם מה לעשות כאשר הצד ממול עושה שימוש במניפולציות. כיצד להשפיע, כיצד לרכוש השפעה,מהו הכוח שלנו במשא ומתן והאם גורמים כמו מקום וזמן גם כן משחקים תפקיד. במהלך הסדנה המשתתפים יוכלו ללמוד את עקרונות המשא ומתן ואך להתנסות בהם דרך משחקים וסימולציות הממחישות סיטואציות של משא ומתן מחיי היום יום ומסייעות לחבר בין הידע התאורטי לבין יישומו בפועל. מי שמשתתף בסדנה זוכה בכלים רבי עצמה בהם ניתן לעשות שימוש בסיטואציות שונות בחיים.

סדנת משא ומתן לארגונים

מנהלי הארגון ועובדיו הם אלו אשר ממונים על תפעול הארגון, שמירה על האינטרסים הארגוניים וקידום מטרותיו הארגוניות. זה נכון עבור כל ארגון ללא תלות בתחום העיסוק שלו. מאחורי אותן במילים מסתתרות סיטואציות רבות של משא ומתן. ככל שמיומנויות המשא ומתן של המנהלים והעובדים יהיו יותר טובות, כך הארגון יפיק יותר תועלת. זה מה שמבטיח לארגון מקסום תוצאות, כמו גם מערכות יחסים עסקיות ארוכות טווח . סדנת משא ומתן תעניק לעובדים את אותן המיומנויות אשר יבואו לידי ביטוי בהתנהלות הארגונית ובהצלחת הארגון.

מה הלקוחות שלנו מספרים?
חברת נטלי
חברת נטלי
מומלץ

ברצוני להודות לך על ההרצאה בנושא "בניית כלים לעמידה מול קהל". תכני ההרצאה תאמו את ציפיותינו וקיבלו ציון גבוה במשובים. במיוחד בלטה היכולת שלך לזהות באופן מקצועי את הדגשים שיש לשפר ולמנף. 

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים